Du har inte heller haft något extrakort till din frus huvudkort, eller hur?10 juni har mitt år utan kort gått. 45000 om frun bjuder in mig till ett Elite är ju ok men mycket vill ha mer...![]()
Din fru får ju 45k också, tror knappast man kan förvänta sig bättre än detta. Ska nog inte räkna med att 100k-sign up kampanjen kommer tillbaka.10 juni har mitt år utan kort gått. 45000 om frun bjuder in mig till ett Elite är ju ok men mycket vill ha mer...![]()
hon har premium så hon verkar bara få 10000 enligt vad som står i appen.Din fru får ju 45k också, tror knappast man kan förvänta sig bättre än detta. Ska nog inte räkna med att 100k-sign up kampanjen kommer tillbaka.
Det var kortet jag sa upp för ett år sedan.Du har inte heller haft något extrakort till din frus huvudkort, eller hur?
Det var lite snålt med 10k, hade förväntat mig 30k i alla fall när Elite ger 45k. Det är inte 10k uppgraderings-erbjudandet hon kollat på?hon har premium så hon verkar bara få 10000 enligt vad som står i appen.
Det var kortet jag sa upp för ett år sedan.![]()
Nej, tabellen är tydlig med 10000 så snart vännens ansökan är godkänd oavsett om vännen väljer gold, platinum, premium eller elite.Det var lite snålt med 10k, hade förväntat mig 30k i alla fall när Elite ger 45k. Det är inte 10k uppgraderings-erbjudandet hon kollat på?
Premium kostar typ en fjärdedel av vad Elite kostar, så att det också ger en fjärdedel av signup är ju relativt logiskt.Det var lite snålt med 10k, hade förväntat mig 30k i alla fall när Elite ger 45k. Det är inte 10k uppgraderings-erbjudandet hon kollat på?