Senaste nytt

Uppgradera till SAS Amex Elite få 10 000 EB-poäng eller Platinum få 250 000 Amex-poäng (Juni 2024)

Tack, ser den ifall jag väljer att jag har Gold card, vilket jag inte har. Har Amex SAS Elite, då visar den inte poäng ifall man byter till Platinum.

Sas amex elite är ju topp-kortet och det finns inget att uppgradera till. För amex är bytet elit till platinum som att du byter platinum till platinum, dvs ingen uppgradering

10 juni har mitt år utan kort gått. 45000 om frun bjuder in mig till ett Elite är ju ok men mycket vill ha mer...:)
Din fru får ju 45k också, tror knappast man kan förvänta sig bättre än detta. Ska nog inte räkna med att 100k-sign up kampanjen kommer tillbaka.

hon har premium så hon verkar bara få 10000 enligt vad som står i appen.

Det var kortet jag sa upp för ett år sedan. :)
Det var lite snålt med 10k, hade förväntat mig 30k i alla fall när Elite ger 45k. Det är inte 10k uppgraderings-erbjudandet hon kollat på?

Det var lite snålt med 10k, hade förväntat mig 30k i alla fall när Elite ger 45k. Det är inte 10k uppgraderings-erbjudandet hon kollat på?
Nej, tabellen är tydlig med 10000 så snart vännens ansökan är godkänd oavsett om vännen väljer gold, platinum, premium eller elite.

Premium kostar typ en fjärdedel av vad Elite kostar, så att det också ger en fjärdedel av signup är ju relativt logiskt.
Att förvänta sig att Premium ska ge 30k är att ha extremt höga förvätningar, det är inte ofta det varit så höga poäng för inbjudan.

Toppen