Hej, vet om vi får någon uppgradering till flyget i kväll. Men en mer oroande är att SAS säger att det inte finns lounge tillgång för någon som reser med SAS på jfk. Är det någon här som vet något om det?
Hej, vet om vi får någon uppgradering till flyget i kväll. Men en mer oroande är att SAS säger att det inte finns lounge tillgång för någon som reser med SAS på jfk. Är det någon här som vet något om det?
Finns inte både Lufthansa och Polaris att tillgå?Ingen lounge från JFK.
United flyger inte på JFK så ingen polaris. Och Lufthansa ligger i fel terminal.Finns inte både Lufthansa och Polaris att tillgå?
Finns inte både Lufthansa och Polaris att tillgå?
På JFK kommer du inte in i fel terminal. Och det finns ingen airside transit vad jag vet. Utöver då de grejerna som nämndes ovan.
United flyger inte på JFK så ingen polaris. Och Lufthansa ligger i fel terminal.
På JFK kommer du inte in i fel terminal. Och det finns ingen airside transit vad jag vet. Utöver då de grejerna som nämndes ovan.
I utbildnings/informationssyfte kan jag säga att det faktiskt finns en shuttlebus airside, mellan terminal 5 och terminal 8 vilket inte är relevant för den här frågeställningen, men just som generell info.Förvirring från mig! Hade inbillat mig att Polaris fanns på JFK men visade sig finnas på EWR.
Synd att man inte kan flytta mellan terminalerna. Trist utan lounge!