adhoc76;236220 skrev:Hej Karin! Kan inte du uppdatera oss på hur långt ni kommit med byte av stolar i era olika plan? Har försökt googla, men det är svårt att hitta nån vettig och trovärdig lägesrapport. Är särskilt nyfiken på A330-200 då jag funderar på att åka till Havanna i december....
Hej! December låter långt bort, då borde det mesta vara klart men jag ser vad jag hittar för intressant läsning och återkommer!
Betyder det att ni planerar att byta i alla plan utom de äldsta B747?
Hej Karin! Kan inte du uppdatera oss på hur långt ni kommit med byte av stolar i era olika plan? Har försökt googla, men det är svårt att hitta nån vettig och trovärdig lägesrapport. Är särskilt nyfiken på A330-200 då jag funderar på att åka till Havanna i december....
Tack Homer! Har bokat ARN-AMS-HAV i KLM C den 17 december nu. De kör AMS-HAV med A330-200. Jag har inte läsa mig till när de ska byta till nya WBC på A330. När de lanserade den nya produkten fjol sas det att allt skulle vara klart före årsskiftet 2014/2015. A330 ligger sist i planeringen, men ingenstans går det att läsa när det är dags för dessa plan att få nya WBC...