Senaste nytt

Uppdatering av EuroBonus system mellan 12-15 maj 2017

@redwood: Har du koll på om poängen registrerats som extrapoäng även när det kommer till statusberäkningen? Dvs att statusberäkningen (den där stapeln) inte ökats trots att det står extrapoäng i detaljtabellen?

Så det som SAS skriver på sin hemsida är alltså inte helt sant? Eller åtminstone öppet för tolkningar ;)

Q: Why do some flight activities show as Extra Points instead of Basic Points on my statement online?
A: This is a temporary error showing them as Extra Points online. The points are registered correctly as Basic Points on your account. We kindly ask you to contact SAS call center if you need more help.

EuroBonus information - SAS

Någon som vet när nollställ ingen av räknaren för innevarande år nollställs? Gick över bryt dagen idag men har fortfarande 190000 poäng i perioden samt kan inte dela ut kortet men goodibagen funkade

Någon som vet när nollställ ingen av räknaren för innevarande år nollställs? Gick över bryt dagen idag men har fortfarande 190000 poäng i perioden samt kan inte dela ut kortet men goodibagen funkade
Mitt intjäningsår slutade sista maj, 1 juni hade inget hänt men idag (2 juni) är det nollställt.

Mitt konto nollställdes mitt på dagen idag någon gång. Så inne på nytt kvalificeringsår nu (1 jun-31 maj). Väntar bara på poängen för de två sista flygningarna 31 maj, så jag kan få EBD-status...
Tycker fortfarande det är väldigt varierande hur snabbt poängen kommer in. Efter resa ARN-HKG så kom poängen in dagen därpå. För 4 flyg efter det har det tagit 2-3 dagar.

United poäng adderar inte till statusberäkningen. Rapporterat detta men ingen reaktion på 1½ vecka.

Har detta löst sig för dig eller någon av er som drabbades? Jag har fortfarande inte fått baspoäng för två inrikes unitedflygningar i maj. Sas gold hänvisar till United.... suck.

Toppen