Senaste nytt

Uppdatering av EuroBonus system mellan 12-15 maj 2017

Har ännu inte fått några poäng för en tankning på Preem i lördags, de poängen brukar ramla in två dygn efter tankning.
Någon mer som har liknande problem?
Jag utgår från att det är uppgraderingen som gör att detta krånglar, men kan man förvänta sig att det släpper efter ett tag eller skall man försöka trycka på någonstans? Var isf?

Har ännu inte fått några poäng för en tankning på Preem i lördags, de poängen brukar ramla in två dygn efter tankning.
Någon mer som har liknande problem?
Jag utgår från att det är uppgraderingen som gör att detta krånglar, men kan man förvänta sig att det släpper efter ett tag eller skall man försöka trycka på någonstans? Var isf?

Samma här. Har inte fått in några poäng alls efter uppdateringen. Verkar som att det står helt stilla.

Kan kanske vara värt att hör av sig till supporten om status.

Jag fick in Preempoäng idag från en tankning i lördags. De kanske hickade till lite med uppgraderingen och hamnade lite efter.

Jag har inte fått in mina poäng för min hemresa från HongKong i måndags.

Edit:
Jag fick precis in poängen.

Last edited:
Inte fått poäng från flighten IAD-ATL med United i måndags. Resten av fighterna (arn-cph-iad) kom in nyss.

Det ser ut som att SAS blev tvungen att stänga ner hemsidan igen, däremot bara en timma och att de gör det under natten är föredömligt!

Skärmavbild 2017-05-19 kl. 11.41.36.png

• Gilla
Reactions: obs
jag verkar bara få extrapoäng för Dallas-Washington med United. bug? eller är de för att det var "operated by Mesa airlines"? Alt såg väldig united ut på flyget annars dock.
upload_2017-5-19_13-49-40.png

Toppen