Senaste nytt

Upp till 40 % rea på bonusresor, boka senast 2 juli 2018

Har ni kollat giltighetsperioden?
Den varierar ju lite beroende på vart man tänkt åka.
Europa gäller 1/8 - 31/12 men USA och Asien först 1/11 - 31/3 nästa år.

Hitta ev resa till Beijing i september men fick ingen mer rabatt än bara fly premium.
Jag såg även inget om 10% till USA/KINA i mitt mejl som EBG.
Kan det vara EBD som får ev 10% på dom?

Nu kanske du dessutom (som påpekats tidigare) försökte boka i Business, men dessutom så borde du inte få någon rabatt även om du kollar i Plus eftersom det, som @KalleSus påpekat, inte gäller förrän 1 november för resor till Asien.

Om man redan har en bokad, kan man kontakta kundservice och korrigera till det nya priset utan att riskera biljetterna? Finns inte Plus på ditresan numera nämligen, annars hade jag ju bokat en ny resa och avbokat den gamla.

Om man redan har en bokad, kan man kontakta kundservice och korrigera till det nya priset utan att riskera biljetterna? Finns inte Plus på ditresan numera nämligen, annars hade jag ju bokat en ny resa och avbokat den gamla.

Om du har anslutningsflyg i bokningen, testa att bara boka om till ett annat anslutningsflyg och se om priset räknas om.

Testade lite nyss. räknade om priset till rätt poäng och 12 SEK dyrare antar jag men när jag försökte genomföra det kunde de inte bekräfta priset... Misstänker att den räknade ut priset till 42 000poäng och 12 SEK istället för 42000p/1158SEK som det borde vara och då sparkade bakut.

Försökte hitta flighter mellan CPH-HKG vår 2019. Men lyckas inte hitta något alls! Har de helt enkelt inte hunnit få upp några awards på nya rutten? Hade varit kanon att kunna boka där för vår del.

Försökte hitta flighter mellan CPH-HKG vår 2019. Men lyckas inte hitta något alls! Har de helt enkelt inte hunnit få upp några awards på nya rutten? Hade varit kanon att kunna boka där för vår del.
De jobbar nog med att föra över inventoryt, många awards var ju redan tagna av ARN-HKG-bokare så de flyttas ju med. Dock borde Maj 2019 dyka upp men det tar väl en stund för SK-IT att programmera om släpproboten.

Toppen