Senaste nytt

Upp till 40 % rea på bonusresor, boka senast 2 juli 2018

Äsch, ser att @Dr. Miles hunnit svara. :)

Hitta ev resa till Beijing i september men fick ingen mer rabatt än bara fly premium.
Jag såg även inget om 10% till USA/KINA i mitt mejl som EBG.
Kan det vara EBD som får ev 10% på dom?

Är EBD, får 10% rabatt på US/Kina i Go / Plus. Business 0%

Go:
go.JPG

Plus:
plus.JPG

Business:
bus.JPG

Känns nästan som att de tänkte "30% europa och 10% usa/asien = 40%" :p

Skrattade rakt ut! Klassisk SAS-matematik, kom att tänka på den gången för hundra år sedan när de körde en "trippa poäng" kampanj och det visade sig egentligen vara en dubbla poäng kampanj, men sas resonerade "först får du de baspoängen man alltid får, sedan får du de extra poängen man alltid får och sedan får du en omgång extra poäng till, så det är ju trippla poäng"

Jag bokade precis om en bonusresa till Oslo och fick förutom bättre tider tillbaka 8000 poäng.Tackar!

• Gilla
Reactions: Gus
Oj, Oj. Det här blev en dyr eftermiddag. Hade precis fått klart en 2-4-1 bokning med Tallinn när det här kom i mailboxen. 30 minuter senare var fyra weekendresor bokade á 42 000 poäng bokade (för två) med fly premium och 30 % rabatt. Spenderat 308 000 poäng på en timme...

Förstår inte riktigt,sitter iofs på en mobil lina från JFK, men kollar på longhaul till Shanghai inom angivna datum och inloggad på kontot men får bara 10% rabatt i go dvs 54k istället för 60k. Är EBG. Vad gör jag för fel?

Förstår inte riktigt,sitter iofs på en mobil lina från JFK, men kollar på longhaul till Shanghai inom angivna datum och inloggad på kontot men får bara 10% rabatt i go dvs 54k istället för 60k. Är EBG. Vad gör jag för fel?
10% rabatt på longhaul och 30% inom Europa, tror också det är 40% inom Skandinavien.

Det är bara 10% rabatt till USA och Asien så det bör stämma enligt tidigare information i tråden.

Fick själv bara info om 40% i Norden och 30% i Europa.

Toppen