Senaste nytt

Upp till 10 000 extrapoäng och 5000 statuspoäng på hyrbil med Hertz

kexxcream

Medlem
När jag gör en bokning (25 april - 10 maj för upphämtning Malmö C) så får jag ett pris i inloggat läge (4984.15 kr) och när bokningen är slutförd så får man ett mail från Hertz där priset har justerats till 9489.56 kr. Någon annan som råkat ut för samma sak?
 

pswe

Medlem
När jag gör en bokning (25 april - 10 maj för upphämtning Malmö C) så får jag ett pris i inloggat läge (4984.15 kr) och när bokningen är slutförd så får man ett mail från Hertz där priset har justerats till 9489.56 kr. Någon annan som råkat ut för samma sak?
Jag har själv varit nära att klicka i deras försök att sälja självriskeliminering som poppar fram i slutet, skulle det kunna vara det som hänt? Låter iofs rätt dyrt med 300 extra per dygn?!
 

kexxcream

Medlem
Har sett liknande beteende förut när jag har fyllt i (högre pris) "Hertz Gold Plus Rewards" eller inte (lägre pris).
Får högre pris när jag lämnar denna ruta tom. Det verkar vara något fel vid överföring från SAS till Hertz. Alla tre steg på sas.se visar det lägre priset, medan mailet och i Hertz's system så visas det högre priset.
 

M.K

Medlem
Mycket trevlig kampanj detta, hade en bokning med “compact” som jag avbokade. Jag fick nu en SUV i några dagar aningen billigare dessutom! :)

Kom ihåg inloggat läge (går ej att efterregga) om Ni bokar och att ert EB nummer är inlagt!
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen