Senaste nytt

Uledsaget barn på bonus billet

Opfølgning - det er (ikke længere) 0 kroner i UM gebyr på bonus billetter. Men jeg har nu præcist booket returrejse København-Sandefjord for samlet set 10.000 EB point + 308 DKK i tax + 2 x 450 DKK for ledsagerservice. Så nu står det på sommerferie udflugt til familien i Norge for vores 6-årige - dét er en rigtig stor ting for både store og små at rejse alene når man er bare 6 år :)

Det var i øvrigt en lidt underlig oplevelse af ringe og booke rejsen (man kan ikke booke UM via websiden) - jeg havde først checket via SAS.DK at der var pladser ledige. Medarbejderen på telefonen fortalte mig at der ikke var nogen ledige bonus tickets på de givne datoer (på trods af at der var adskillige ledige pladser). Jeg insisterede på at jeg altså kunne se dem via hjemmesiden og efter et par minutter væk fra telefonen endte hun også med "nå, men nu har jeg fået en trick til en anden måde at booke på, så nu virker det". Oh well.

Nå men syntes prisen for børn var meget rimelig - 50% rabat i udgangspunkt. Og så lidt mere faktisk, for hjemrejsen er på SAS Plus :)

Toppen