Tror nästan alla har 4.5-5 i betyg så ganska irrelevant o säga det. Sedan tror jag dricks inte har med betyget o göra utan förarna först ger dig betyget sedan får dom reda på om du har dricksat eller inte.20% minst kontant. Alltid. Har 5.0 i snittbetyg.
Tror nästan alla har 4.5-5 i betyg så ganska irrelevant o säga det. Sedan tror jag dricks inte har med betyget o göra utan förarna först ger dig betyget sedan får dom reda på om du har dricksat eller inte.
De kan uppdatera en rating i efterhand mig veterligen så det kan absolut spela roll.Tror nästan alla har 4.5-5 i betyg så ganska irrelevant o säga det. Sedan tror jag dricks inte har med betyget o göra utan förarna först ger dig betyget sedan får dom reda på om du har dricksat eller inte.
Fast du får ju ett nytt kvitto inklusive tips. Så det är ju fortfarande mycket bättre ur det perspektivet än "old style" taxi tur med tip i cash. Och kvitto kan ju då ofta fortfarande vara ett visitkort med handskrivet belopp...Det jag ogillar mest med detta förfarande är när man åker i tjänsten och måste redovisa precis på kvittot, med andra ord förväntas du som privatperson subventionera tips.
Nu har jag inte jättemånga referenser men vilka arbetsgivare skulle acceptera dricks på reseräkning? Känns som skattmasen skulle gå i taket av detta, för att inte tala om de mindre moraliskt försvarbara möjligheterna som ges för den kreative att ta %-en.Fast du får ju ett nytt kvitto inklusive tips. Så det är ju fortfarande mycket bättre ur det perspektivet än "old style" taxi tur med tip i cash. Och kvitto kan ju då ofta fortfarande vara ett visitkort med handskrivet belopp...
Nu har jag inte jättemånga referenser men vilka arbetsgivare skulle acceptera dricks på reseräkning? Känns som skattmasen skulle gå i taket av detta, för att inte tala om de mindre moraliskt försvarbara möjligheterna som ges för den kreative att ta %-en.