Agö
Medlem
Vill du att jag ska posta bilder på Öresundståget, haha?Tak for påmindelsen om hvorfor jeg oftest bruger metroen alternativt Øresundstoget til Lufthavnen...
Vill du att jag ska posta bilder på Öresundståget, haha?Tak for påmindelsen om hvorfor jeg oftest bruger metroen alternativt Øresundstoget til Lufthavnen...
I Danmark finns bara uberPOP så danskarna känner inte till annat (på hemmaplan).Om deras faktiska försvar var att det är samåkning och att de bara blivit satta i kontakt med kunden av uber är det knappast förvånande att det döms. De kan väl knappast ens tro på det själva...
Sedan kan man diskutera om det borde vara tillåtet eller inte, men det är en annan fråga...
Synd att det alltid skrivs "uber förare" i rubrikerna och inte "uberpop förare". För alla de som bara bläddrar rubriker drar det ju ner varumärket för de andra, helt lagliga, uber alternativen. Man tycker att uber borde vara oroliga för det - men det är iofs kanske just därför som de lade ner pop i Sverige.
Ah. Jag hade för mig att de hade black också, men jag blandar väl ihop det med något annat ställe.I Danmark finns bara uberPOP så danskarna känner inte till annat (på hemmaplan).