Senaste nytt

Uber kommer til Danmark

Ah. Jag hade för mig att de hade black också, men jag blandar väl ihop det med något annat ställe.
Ja, det finns faktiskt i appen men jag har aldrig sett en enda bil ute. Hade gärna valt detta då bilarna som rullar för POP inte sällan är i minst sagt dåligt skick.

Fick mail från Uber Danmark idag om att man börjar med förbeställda turer.

upload_2016-9-30_17-9-27.png

Verkar dock helt meningslöst, se gulmarkerat stycke nedan.

upload_2016-9-30_17-10-35.png

Villkor och mer information här:

Planlæg din Uber tur i København | Uber

Det är väl samma funktion som den förbokning som finns i en del andra städer. Alltså i princip bara att du får en påminnelse och automatisk ifylld beställning, inte faktiskt förbokning. Tyvärr. Dessutom kan du få surge på den i efterhand om jag inte minns fel..

Det är väl samma funktion som den förbokning som finns i en del andra städer. Alltså i princip bara att du får en påminnelse och automatisk ifylld beställning, inte faktiskt förbokning. Tyvärr. Dessutom kan du få surge på den i efterhand om jag inte minns fel..
Ja, dessutom finns ju bara skräpbilarna i Pop fortfarande så för min del är det helt ointressant.

Senaste pøp i Köpenhamn var en fin BMW 5 serien , tycker inte att kvalitén annars är så dålig på bilarna

Föreställde en bil i Malmö för några dagar sedan när mobilbatteriet började bli dåligt , funkade utmärkt men var en nyhet för chaffisen

Toppen