Senaste nytt

TWA Hotell JFK, drömmen för Aircraft Spotters?!

Jag själv kommer att övernatta först i december på hotellet, men kanske man som nordbo måste ge ett skvattgalet intryck och fråga om simbassängen är tillgänglig. Måste ju ha den maximala hotellupplevelsen för hela slanten. ;) Det är ju troligen mildt väder på vårt mått och kan jämföras med att doppa sig i en gejser. Tror dock att de stänger den till vintern, eftersom det finns inget tak.

Jag själv kommer att övernatta först i december på hotellet, men kanske man som nordbo måste ge ett skvattgalet intryck och fråga om simbassängen är tillgänglig. Måste ju ha den maximala hotellupplevelsen för hela slanten. ;) Det är ju troligen mildt väder på vårt mått och kan jämföras med att doppa sig i en gejser. Tror dock att de stänger den till vintern, eftersom det finns inget tak.

Har för mig att jag läste att poolen skulle vara öppen året runt och vara tempererad

Om du är riktig finne med sisu är du väl van att bada i isvak :p

Om du är riktig finne med sisu är du väl van att bada i isvak :p

Måste medge att jag har nog prövat på en kallvattensbassäng i en vattenpark, men tyvärr inte någon isvak. Har aldrid varit min grej med iskallt badvatten, fast typ idag tyckte jag att +10C var T-skjortsväder. :)

Ni finska gubbar gillar ju att piska varandra med ris och dessutom njuta av det. Du ska nog se att ligga och skvalpa i isvatten också faller dig i smaken. ;)
Måste medge att jag har nog prövat på en kallvattensbassäng i en vattenpark, men tyvärr inte någon isvak. Har aldrid varit min grej med iskallt badvatten, fast typ idag tyckte jag att +10C var T-skjortsväder. :)

Hur var den?
Mailade just hotellet för att dubbelkolla att min bokade King Size room sleeps 2 är lika bra view som Queen Size sleeps 4 (samma pris) annars blir det byte.

Toppen