Fred Flintstone
Medlem
Nya TWA Hotel på JFK har byggt en infinity pool med utsikt över JFK's Runway 4 Left/22 Right, måste prövas nästa gång jag ska till NYC 
Barstool Sports
Barstool Sports
Trevligt hotell !Nya TWA Hotel på JFK har byggt en infinity pool med utsikt över JFK's Runway 4 Left/22 Right, måste prövas nästa gång jag ska till NYC
Barstool Sports
Jag själv kommer att övernatta först i december på hotellet, men kanske man som nordbo måste ge ett skvattgalet intryck och fråga om simbassängen är tillgänglig. Måste ju ha den maximala hotellupplevelsen för hela slanten.Det är ju troligen mildt väder på vårt mått och kan jämföras med att doppa sig i en gejser. Tror dock att de stänger den till vintern, eftersom det finns inget tak.
Jag själv kommer att övernatta först i december på hotellet, men kanske man som nordbo måste ge ett skvattgalet intryck och fråga om simbassängen är tillgänglig. Måste ju ha den maximala hotellupplevelsen för hela slanten.Det är ju troligen mildt väder på vårt mått och kan jämföras med att doppa sig i en gejser. Tror dock att de stänger den till vintern, eftersom det finns inget tak.
Om du är riktig finne med sisu är du väl van att bada i isvak![]()
Måste medge att jag har nog prövat på en kallvattensbassäng i en vattenpark, men tyvärr inte någon isvak. Har aldrid varit min grej med iskallt badvatten, fast typ idag tyckte jag att +10C var T-skjortsväder.![]()
Måste medge att jag har nog prövat på en kallvattensbassäng i en vattenpark, men tyvärr inte någon isvak. Har aldrid varit min grej med iskallt badvatten, fast typ idag tyckte jag att +10C var T-skjortsväder.![]()
Hur var den?Jag själv kommer att övernatta först i december på hotellet, men kanske man som nordbo måste ge ett skvattgalet intryck och fråga om simbassängen är tillgänglig. Måste ju ha den maximala hotellupplevelsen för hela slanten.Det är ju troligen mildt väder på vårt mått och kan jämföras med att doppa sig i en gejser. Tror dock att de stänger den till vintern, eftersom det finns inget tak.