Senaste nytt

Tvinga SAS att få till en fungerande prio boarding

Det var några kvinnor med solglasögon som checkade in massa bagage framför mig i plus incheckningen. Såg inte var de satt ombord, men var de sjukt bakis så dolde de det bra :)

Det var i alla fall inte dessa personer som trängde sig, de var ju dock inte skolade i att gå till loungen istället för att gå in i gateburen och vänta :D.

Kom de direkt från Berghein? Såg dom inte på Muted Horn på lördag i alla fall som borde vara ett måste att besöka för alla.
Nej de checkade bara en väska vad jag vet, så nog inte dem. De kan mycket väl varit på Berghain på lördag natt, jag har fortfarande inte fått något vettigt ur dem :D De kom tillbaka till hotellet runt 06... Jag hade bokat (Radisson) Art'Otel Berlin Mitte, Blu Berlin och Park Inn Alexanderplatz för de tre nätterna; men utan mig att navigera incheckningar så var inte lika övertygade som jag över förträffligheten att prova nya hotell. o_O

Jag Plusgradade den ena tjejens biljett till Plus, men de var för bakis/trötta för att gå till lounge och sov igenom hela flyget utan någon mat eller dryck.. så jäkligt oklart vad jag betalade för hahah

Bra tips om Muted Horn, tack! Ska minnas när jag flyger ner i maj.

Ursäkta OT!
 

palmen

Moderator
Nej de checkade bara en väska vad jag vet, så nog inte dem. De kan mycket väl varit på Berghain på lördag natt, jag har fortfarande inte fått något vettigt ur dem :D De kom tillbaka till hotellet runt 06... Jag hade bokat (Radisson) Art'Otel Berlin Mitte, Blu Berlin och Park Inn Alexanderplatz för de tre nätterna; men utan mig att navigera incheckningar så var inte lika övertygade som jag över förträffligheten att prova nya hotell. o_O

Jag Plusgradade den ena tjejens biljett till Plus, men de var för bakis/trötta för att gå till lounge och sov igenom hela flyget utan någon mat eller dryck.. så jäkligt oklart vad jag betalade för hahah

Bra tips om Muted Horn, tack! Ska minnas när jag flyger ner i maj.

Ursäkta OT!
Möjligt att det bara var en väska, men för att vara en weekend i Berlin är det mycket bagage kan jag tycka :)
Solglasögon och en vit tröja är allt jag minns på den ena (men minnet kan svika mig, att gå upp innan 7 lördag och söndag pga en 7-åring med i resesällskapet hör inte till min normala rutin.
 

Jönsson

Medlem
Återgick till Eurobonus i oktober och jag måste ändå säga att det inte är ofta som prioboarding inte fungerat under den tiden (dryga fyrtio flighter). På några enstaka minde flygplatser kanske.
 
Möjligt att det bara var en väska, men för att vara en weekend i Berlin är det mycket bagage kan jag tycka :)
Solglasögon och en vit tröja är allt jag minns på den ena (men minnet kan svika mig, att gå upp innan 7 lördag och söndag pga en 7-åring med i resesällskapet hör inte till min normala rutin.
Det var dom :D:D Citat: "Vi var rätt flummiga, och det var någon som stod bakom oss som skrattade [åt oss]". Jag har redan sagt att det var du ;)

Imponerande detaljminne ändå med vita tröjan och solglasögon!
 
Nördar finns det gott om.
Älskar när de säger - jag är business när det står rad 32 på boardingkort för att sedan säga att de är guld när de blir påkommen. I sådana tillfällen åker mitt diamond upp och - ställ dig sist i kön.
 
Toppen