Senaste nytt

Turkish Airlines och Istanbul lounge

Mr Basic

Medlem
Vi landade efter lunch (från PTY) och det var i princip tomt i transfer security men en extremt lång promenad från flight till flight, så ingen lounge den gängen.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gizmokvack

Medlem
Apropå diskussionen om vila i loungen... Den här texten dök upp som rekommendation i mitt flöde från Google.

But upon surveying the premises as he walked in, he texted me that he found it more like a bus station or homeless shelter than a premium cabin lounge
Live and let's fly - LÄNK
 

LarsCph

Medlem
Apropå diskussionen om vila i loungen... Den här texten dök upp som rekommendation i mitt flöde från Google.

But upon surveying the premises as he walked in, he texted me that he found it more like a bus station or homeless shelter than a premium cabin lounge
Live and let's fly - LÄNK

Det tycker jag inte är en rättvis bedömning af business loungen. Jag tycker den är ganska bra egentligen - bra mat, men kanske lite många resande ibland.

Om man ska vila finns även ett antal private rooms med säng att tillgå.
 

JacobGBG

Medlem
Apropå diskussionen om vila i loungen... Den här texten dök upp som rekommendation i mitt flöde från Google.

But upon surveying the premises as he walked in, he texted me that he found it more like a bus station or homeless shelter than a premium cabin lounge
Live and let's fly - LÄNK

Det där är typiskt för perspektivet från någon som länge gått med status i många bolag/allianser och är van med att vara bortskämd, de har förlorat perspektivet på hur alternativet ser ut för den gemene resenären.
 

flatwhite

Medlem
Just nu är det ganska lite folk i loungen. Visst, vi har ett äldre franskt par bakom oss som verkar ladda för en långliggare. Men det är bara dom. I övrigt kommer och går folk som vanligt.

Otroligt god mat! Fantastisk trevligt ställe att spendera en lördagskväll. Nu svansar jag nog iväg till dessertstationerna!

20221119_214904.jpg
 

Brandten

Medlem
Apropå diskussionen om vila i loungen... Den här texten dök upp som rekommendation i mitt flöde från Google.

But upon surveying the premises as he walked in, he texted me that he found it more like a bus station or homeless shelter than a premium cabin lounge
Live and let's fly - LÄNK
Jag har sovit både i en busstation och förra veckan i loungen på IST... Tycker loungen var betydligt bättre
fbb7c27f25129c59531abc2eb8ed9894.jpg
 
Bokade i dagarna en resa med Turkish till Abu Dhabi via Istanbul i Business Class.

Funderar på vad man har för business-kabin att vänta sig.
Det står i appen att det är en Airbus A321, och tittar jag på flightnr i FR24 så står det A21N. Innebär det att det är Neon som flyger? Har alla Neo deras nya kabin?
Vad jag förstått och läst är det inte fully flat-stolar?
 

TP12

Medlem
Bokade i dagarna en resa med Turkish till Abu Dhabi via Istanbul i Business Class.

Funderar på vad man har för business-kabin att vänta sig.
Det står i appen att det är en Airbus A321, och tittar jag på flightnr i FR24 så står det A21N. Innebär det att det är Neon som flyger? Har alla Neo deras nya kabin?
Vad jag förstått och läst är det inte fully flat-stolar?
Är denna: https://onemileatatime.com/reviews/turkish-airlines-a321neo-business-class/

Bra jämfört med vanlig europeisk business, har åkt med dem några gånger. Har samma bokning som du i höst men dyker det upp något tidseffektivt till Dubai så kommer jag byta till det. Vill gärna ha full flat på nattflyg
 
Toppen