Senaste nytt

Tur och retur Arlanda-Auckland i business (Air New Zealand på en sträcka)

Gus

Medlem
Tack för en väldigt trevlig rapport! Vitlöksbröd på flygplan är ju bara så gott! Och stark lök överlag är ju bland det bästa som finns!!

Jag har haft nöjet att flyga med air new Zeeland (ekonomi) till Fiji för snart tio år sedan. Kommer ihåg personalen (det var faktiskt en svensk som hade hand om oss) som varm och trevlig. Dessutom utsökta viner.

Gratis kiwi margaritas kommer jag aldrig att glömma
Det låter ju för bra för att vara sant, margarita är min favoritdrink! :) Jag reser med air China i business från Auckland i höst, är EBB. Kommer jag in i loungen?
 

Voyageur

Medlem
Tack för en väldigt trevlig rapport! Vitlöksbröd på flygplan är ju bara så gott! Och stark lök överlag är ju bland det bästa som finns!!

Jag har haft nöjet att flyga med air new Zeeland (ekonomi) till Fiji för snart tio år sedan. Kommer ihåg personalen (det var faktiskt en svensk som hade hand om oss) som varm och trevlig. Dessutom utsökta viner.

Det låter ju för bra för att vara sant, margarita är min favoritdrink! :) Jag reser med air China i business från Auckland i höst, är EBB. Kommer jag in i loungen?

Det gör du. Är enda loungen för star alliance gold och resande i business på star alliance ;)
Njut!
 

Von Wiffen

Medlem
Tack för en väldigt trevlig rapport! Vitlöksbröd på flygplan är ju bara så gott! Och stark lök överlag är ju bland det bästa som finns!!

Jag har haft nöjet att flyga med air new Zeeland (ekonomi) till Fiji för snart tio år sedan. Kommer ihåg personalen (det var faktiskt en svensk som hade hand om oss) som varm och trevlig. Dessutom utsökta viner.
Tackar!
Ja det var ett flygbolag jag gärna reser med igen. De satte ribban högt!
Hoppas du får en trevlig vistelse i loungen, då kanske det är varmare så att deras terrass har taket öppet :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen