Senaste nytt

Tummen upp för Starwoods SPG Program

andersl

Medlem
Samma här, har ett EB MasterCard och det funkar utmärkt.

Dessutom blev jag visst SPG Gold ett år till utan att ha haft en enda betald stay förra året. Lite mysko tycker jag, men jag klagar inte.. ;)

På vilken länk registrerade du dig?
När jag anger 6 första siffrorna på mitt EB Mastercard på länken ovan får jag bara meddelande:
The first 6 digits of World or World Elite MasterCard[SUP]®[/SUP] card number you entered is not valid
 

agehall

Medlem
Oj, det var flera år sedan... Jag har ingen aning faktiskt. Men länken lär ju finnas här någonstans om man letar. Den var dock aktuell någon gång våren 2012.
 
K

KavlingeDude

Guest
Bor återigen på Westin (sukhumvit rd) sedan en och en halv vecka tillbaka och de levererar bara mer och mer. Nu senast i fredags ringde de upp mig på fabriken och frågade vilket vin och ostbricka jag ville ha inför helgen och velig som jagbvar så sade de att de sätter in alla alternativ - vitt/rött, skumpa och rose - juste vy som mötte mig när jag kom till rummet och då menar jag inte min "vän" som bor här.
Personalen är super och loungen har ryckt upp sig rejält.
Bodde förra ggn på Sheraton mitt emot men jag blev besviken. Ingen direkt UG annat än ett SPG rum medan Westin ger mig en svit.
Heder Westin.
 

Charlie D

Medlem
Tycker det är trögt att få in poängen för deras sommardrive där man får trippla poäng om man bor över en söndag. Fler som har problem??
 
K

KavlingeDude

Guest
Konstigt.

De brukar vara supersnabba med att fixa med poängen.
 
Toppen