Varför vill man betala vid annan tidpunkt än på förfallodagen?
Jag gillar när alla räkningar dras samma dag. Finns ingen räntevinst heller på att hålla pengarna 1-2 dagar extra.
Varför vill man betala vid annan tidpunkt än på förfallodagen?
Nej för närvarade ingen större i alla fall men man måste hålla på principen.Jag gillar när alla räkningar dras samma dag. Finns ingen räntevinst heller på att hålla pengarna 1-2 dagar extra.![]()
Ja, det står ju uttryckligen på Eurobonussidorna.Är ny poängjägare och såg att Trygg Hansa är partner till SAS. Kanon tänkte jag då båda våra barn är försäkrade hos Trygg Hansa och således man kunna tillgodose sig lite extra poäng. Men, enl Trygg Hansa så gäller detta alla försäkringar utom barnförsäkringar. Stämmer verkligen detta, känns mycket märklig tycker jag. Någon mer som har reagerat på detta?
Ja, det står ju uttryckligen på Eurobonussidorna.
"* Vår barnförsäkring TryggaBarn ger inga EuroBonus Extrapoäng"
SAS EuroBonus
Det kan bara TryggHansa svara på.Såg det nu...Synd. Varför undrar jag dock? Vad är anledningen...?
Jag kollade igenom mina poäng nu, och får hela 21 poäng från Trygg-Hansa. Men inte varje månad av oklar anledning, de verkar bara komma varannan till var tredje månad. Känns inte lönt att börja bråka om men det är irriterande att det inte fungerar bättre...Jag tycker det knappt är lönt, har både hemförsäkring och olycksfallsförsäkring hos Trygg Hansa och får hela 13 Eurobonuspoäng/månad för detta...