Får man kontanter tillbaka om man köper något för säg en tia med ett presentkort utställt på 2k?Ett tips till er andra är att jag vid dessa kampanjer köper presentkort till mig själv på ICA.
Som jag senare använder som betalning när jag handlar...
Man kan ju i princip handla presentkort ända upp till den kreditgräns man har.... Många fina poäng
(Varje presentkort på ICA kan laddas med max 2000 kr och prsesentkortet gäller även på Apoteket hjärtat, läser jag på ICAs hemsida)...
Elektroniskt så antar den bara räknar av det man handlade för till man kommer till 0Får man kontanter tillbaka om man köper något för säg en tia med ett presentkort utställt på 2k?
Ja, det hade väl uppmanat till missbruk annars.Elektroniskt så antar den bara räknar av det man handlade för till man kommer till 0
Idén är galant, har även tänkt tanken som backuplösning i slutet av året för att trigga voucher, men har aldrig haft behovet. Det verkar dock som att de inte säljs i alla Ica-butiker...Ett tips till er andra är att jag vid dessa kampanjer köper presentkort till mig själv på ICA.
Som jag senare använder som betalning när jag handlar...
Man kan ju i princip handla presentkort ända upp till den kreditgräns man har.... Många fina poäng
(Varje presentkort på ICA kan laddas med max 2000 kr och prsesentkortet gäller även på Apoteket hjärtat, läser jag på ICAs hemsida)...
Papperspresentkort borde dock utbetalas som kontanter ifall du köper något litet. Eller tror du de skriver ut ett nytt ifall man handlar en klubba?Idén är galant, har även tänkt tanken som backuplösning i slutet av året för att trigga voucher, men har aldrig haft behovet. Det verkar dock som att de inte säljs i alla Ica-butiker...
Testade idag på min lokala Ica Maxi, men de hade bara papperspresentkort som gällde i den egna butiken. Jag avstod...
Möjligt, eller så brinner resterande summa inne... Men i vilket fall är det ju en förlustaffär för mig, det är ju inte riktigt så att jag var sugen på att ränna runt med en massa kontanter.. än mindre mynt som det lär bli i växel. Riktigt så mycket är inte några få EB-poäng värda för migPapperspresentkort borde dock utbetalas som kontanter ifall du köper något litet. Eller tror du de skriver ut ett nytt ifall man handlar en klubba?