Senaste nytt

Trippla poäng Eurobonus Mastercard 9-11/12 2016

Åhmen jag glömde denna, bokade både hotell för ett par tusen och hade en taxiresa till ARB med upphämtning så typ 800 som jag tog på Amex

Beställde diverse varor från nätet natten till fredag (fredag 9/12 klockan 00:30). Varorna blev skickade på morgonen och betalningarna är bokförda MEN bokförda av Klarna den 8/12. Är inte bryttiden vid 00:00?

Vart ska jag vända mig?

Ett tips till er andra är att jag vid dessa kampanjer köper presentkort till mig själv på ICA.
Som jag senare använder som betalning när jag handlar...
Man kan ju i princip handla presentkort ända upp till den kreditgräns man har.... Många fina poäng :)
(Varje presentkort på ICA kan laddas med max 2000 kr och prsesentkortet gäller även på Apoteket hjärtat, läser jag på ICAs hemsida)...

Last edited:
Ett tips till er andra är att jag vid dessa kampanjer köper presentkort till mig själv på ICA.
Man kan ju i princip handla presentkort ända upp till den kreditgräns man har.... Många fina poäng :)
(Varje presentkort på ICA kan laddas med max 2000 kr och prsesentkortet gäller även på Apoteket hjärtat, läser jag på ICAs hemsida)...
Får man kontanter tillbaka om man köper något för säg en tia med ett presentkort utställt på 2k?

Idén är galant, har även tänkt tanken som backuplösning i slutet av året för att trigga voucher, men har aldrig haft behovet. Det verkar dock som att de inte säljs i alla Ica-butiker...
Testade idag på min lokala Ica Maxi, men de hade bara papperspresentkort som gällde i den egna butiken. Jag avstod...

Idén är galant, har även tänkt tanken som backuplösning i slutet av året för att trigga voucher, men har aldrig haft behovet. Det verkar dock som att de inte säljs i alla Ica-butiker...
Testade idag på min lokala Ica Maxi, men de hade bara papperspresentkort som gällde i den egna butiken. Jag avstod...
Papperspresentkort borde dock utbetalas som kontanter ifall du köper något litet. Eller tror du de skriver ut ett nytt ifall man handlar en klubba?

• Gilla
Reactions: Gus
Papperspresentkort borde dock utbetalas som kontanter ifall du köper något litet. Eller tror du de skriver ut ett nytt ifall man handlar en klubba?
Möjligt, eller så brinner resterande summa inne... Men i vilket fall är det ju en förlustaffär för mig, det är ju inte riktigt så att jag var sugen på att ränna runt med en massa kontanter.. än mindre mynt som det lär bli i växel. Riktigt så mycket är inte några få EB-poäng värda för mig :)

Toppen