Diamond-in-the-ruff
Medlem
Jag har ätit den rätten tre gånger hittills med SAS i år.Burnt ends är ju något som faktiskt finns på menyer
Jag har ätit den rätten tre gånger hittills med SAS i år.Burnt ends är ju något som faktiskt finns på menyer
Ja nu tillhör jag dom som föredrar Zero framför Light och det är stor skillnad på dom så om hon är van vid light är det inte lätt att dricka ZeroKan du be honom att skippa Zero och se till att vi får light istället isverige. Jag vet OT men min amerikanska fru gnäller över att zero smakar äckligt i Sverige
Inte bara jag som läste det som en connection till en Austrian flight?Kul med SAS på Atlanta. Jag flög faktiskt med SAS Boeing 767 från Atlanta till Köpenhamn i samband med OS 1996. Men det var ju ingen reguljärflygning.
Såg det nu.. Olympiska Spelen borde jag naturligtvis skrivit.Inte bara jag som läste det som en connection till en Austrian flight?
Ja, F7 var gaten igår, om de fortsätter på den gaten eller ej låter jag vara osagt. Det är i alla fall F som gäller.Är det F SAS använder sim AFKL?