Taggen
Medlem
Att de lyfter bidrag?Mmm! Rökta brända ändar. Och fortfarande envisas de med att prata om deras välfärdskycklingar som ingen riktigt vet vad det betyder.
Att de lyfter bidrag?Mmm! Rökta brända ändar. Och fortfarande envisas de med att prata om deras välfärdskycklingar som ingen riktigt vet vad det betyder.
Han fick betalt samt kan säga att många ignorerade dem. Chipsen gick fortare.Alltså förlåt men ville bara flika in att Feastables nog var den största besvikelsen i chokladväg som jag ätit med tanke på all hype som Mr Beast gjort för den. Just my two cents. Enjoy the flight!
+1 på Whiskey-Ginger Ale.Haha, nice med Whiskey Mule, har den figurerat länge? Flög själv LAX-CPH förra året men kikade nog inte alls på drinkmenyn.
Har tagit som vana de senaste åren att beställa Whiskey-Ginger Ale på mina short-haul sprintar med Connect, och småningom verkar denna delikata drink kännas igen av CC.
Det är minimum 3 BC och 4 "andra" ombord som helt klart har mer än transport till ATL i tanken i Business, hur det ser ut längre bak vet jag inte.Hur många BC:are är ni ombord?
Hur många av er åker "för att det är första SAS-flighten dit", och hur många av er hade ändå åkt dit äve om SAS inte börjat flyga idag?
Undrar om han får "spaka" nåt, det gjorde han Kjos på Norwegian när de hämtade sin första dreamliner.Anko har nu bytat klädsel och sitter i cockpit inför takeoff.
Hoppas man får en chans att ställa lite frågor om framtiden till honom senare under flighten.
Kjos är väl gammal stridspilot. Det är inte gympadojjor-Anko.Undrar om han får "spaka" nåt, det gjorde han Kjos på Norwegian när de hämtade sin första dreamliner.
Happy Flight!
Så är det, men man kan undra hur "formellt" en gammal stridspilot får ta över spakarna......Kjos är väl gammal stridspilot. Det är inte gympadojjor-Anko.
Kan du be honom att skippa Zero och se till att vi får light istället isverige. Jag vet OT men min amerikanska fru gnäller över att zero smakar äckligt i SverigeKuriosa och inget som har med tråden att göraMen pratade med en högt uppsatt på Coca Cola I Europa förra veckan och nu säljs det mer Cola Zero än vanlig Cola i Sverige
![]()