Senaste nytt

Trafikvarningstråden

Elfel i tornet på Arlanda, inga plan får lyfta eller landa! Ingen tid angiven när det kan vara åtgärdat...
Typiskt, jag som precis är på väg dit från Norrland. :(

Edit: Nu verkar dock plan redan lyfta från ARN igen, man ska inte lite på Expressen !!
Det är angivet att det kan ta upp till två timmar och att man får landa, men inte lyfta. Läs mer än bara rubriken :)

Det är angivet att det kan ta upp till två timmar och att man får landa, men inte lyfta. Läs mer än bara rubriken :)
Jag gjorde det , och då jag läste så stod det att det inte fanns någon klartid angiven och att flygplatsen var helt stängd. (därav rubriken) Men till skillnad från papperstidningen så är artiklarna på nätet dynamiska ;);)

DSBs personal strejkar idag. Påverkar bl a Öresundståget över bron till CPH. Bussar går men räkna med längre tid, särskilt i rusning. Gäller fram till kl 15.

Alltid uppfriskande med vild strejk.

754dc290654d72f861f39db8bcf3fa71.jpg

DSBs personal strejkar idag. Påverkar bl a Öresundståget över bron till CPH. Bussar går men räkna med längre tid, särskilt i rusning. Gäller fram till kl 15.
Jag fick höra bussar till klockan 10.00, appen visar inställda tåg tills dess än så länge, ska till Hyllie och trängas

Toppen