Sökte på Air France hemsida - de brukar vara snabba med att informera om dylika kommande eventuella störningar - men, inget där.Läste precis i Finska nyheterna att CDG skulle strejka ikväll, imorgon och fredagen. Hittar ingenstans mer information om vad gäller.
Någon som vet?
Jag sitter på Landvetter och alla flyg till LHR och AMS är inställda. Så verkar vara smått kaos på Heathrow, hoppas din kompis blir routad via någon annan hubb i Europa.Verkar vara jobbigt på ARN och lite varstans nu.
Hjälpte en kompis mor att boka biljett till Melbourne. Idag fick jag veta att första flighten ARN-LHR var inställd. Hon ska vidare med Qantas LHR-MEL via Dubai, så hoppas det går bra för henne. Allt är på samma bokning, så det bör väl ordna sig.
Själv ska jag ut och åka på torsdag.
Någon som har uppdatering om läget?
Jag sitter på Landvetter och alla flyg till LHR och AMS är inställda. Så verkar vara smått kaos på Heathrow, hoppas din kompis blir routad via någon annan hubb i Europa.
Verkar vara jobbigt på ARN och lite varstans nu.
Hjälpte en kompis mor att boka biljett till Melbourne. Idag fick jag veta att första flighten ARN-LHR var inställd. Hon ska vidare med Qantas LHR-MEL via Dubai, så hoppas det går bra för henne. Allt är på samma bokning, så det bör väl ordna sig.
Själv ska jag ut och åka på torsdag.
Någon som har uppdatering om läget?
Ja, det verkar som att det är snöproblem som vanligt på London Heathrow.Jag sitter på Landvetter och alla flyg till LHR och AMS är inställda. Så verkar vara smått kaos på Heathrow, hoppas din kompis blir routad via någon annan hubb i Europa.