Senaste nytt

Trafikvarningstråden

Tomas E

Medlem
Jag skulle flugit SK1430 CPH-ARN 19:05 men kom iväg med SK1428 och lyfte 02:44...
Då hade jag tagit tåget från Malmö till CPH 14:16.
Träffade två av dina medpassagerare nu på lördagskvällen i Stockholm och de hade fått intrycket att flyget hade gått så sent på småtimmarna enbart p.g.a. att ca 25 SAS-anställda ville hem till Stockholm med den flighten. :) Ni ska ha blivit förvarnade om att fixa toalettbesök på CPH före flighten, och det fanns varken gatepersonal på CPH eller bagagepersonal på ARN; den av dem med incheckad väska hade fortfarande inte fått den.
 

GOTBound

Medlem

…Avgrävda kablar har orsakat störningar på Arlanda.

Resenärer kan inte checka in vid diskar och det har inte gått att betala på butiker och restauranger..
 

AABack2ARN

Medlem
För er som tänkt ta pendeltåget till eller från Arlanda i helgen så blir det att åka via Märsta kombinerat med SL-buss då personalbrist medför ändrad resväg för pendeltågen (och begränsad trafik). Gäller till och med måndag 6/3 enligt nuvarande prognos. Den som lever får se om det stämmer...

www.sl.se
 

Tomas E

Medlem
Stora störningar i hela södra Norge p.g.a. radarproblem som leder till omdirigeringar. Oslo, Stavanger och Bergen nämns i texten.
Edit: AB-rubriken ändrades till "delvis igång" medan jag skrev detta inlägg.
 

FredFunk

Medlem
Kan bli rörigt på GOT imorgon.

 
Toppen