AABack2ARN
Medlem
Vart en del inställda morgonflyg till Stockholm... Ronneby, Malmö, Ängelholm, Jönköping. Men inte så illa som man kunde befara.
Var kan man hitta den infon? Jag tåg ett tidigare tåg från Skåne till Köpenhamn igår. Tågvärden uppmanade mig att åka direkt utan stopp på vägen. Dock har jag ett annat flyg som jag helst inte vilk missa i jul. Om det blir storm var kan jag då ta reda på om det finns svävare? Googlade igår på alternativa vägar utan framgång. :-(
Var kan man hitta den infon? Jag tåg ett tidigare tåg från Skåne till Köpenhamn igår. Tågvärden uppmanade mig att åka direkt utan stopp på vägen. Dock har jag ett annat flyg som jag helst inte vilk missa i jul. Om det blir storm var kan jag då ta reda på om det finns svävare? Googlade igår på alternativa vägar utan framgång. :-(
Jag tror nog att operations är lyckliga av att ha ett plan i Kalmar. Det var ju ordinarie kvällsflyg till Kalmar som nu på morronen gick som ordinarie flyg till Arlanda enligt tidtabell. Däremot blir det ju sämre med Ronneby som inte fpr någon morronavgång till Arlanda eftersom detta återvände till Arlanda med sina passagerare som dom fick ge hotellövernattning åt.
Kanske inget man ska sitta med popcorn och mysa åt. Kollegor berättar om mardrömsupplevelser igår även till Arlanda... Fy
Som passagerare är det förstås väldigt ovanligt att flyga i kasst väder men när man jobbar inom branschen ser man det normalt några gånger om året, så även om det inte är vardag så är det inget konstigt även med vindar på över 30 knop (vi hade gust 49 häromdagen har jag för mig).