Senaste nytt

Trafikvarningstråden

Vet inte om jag hinner. Landar med BA002 och ska sedan vidare till HEL på kvällen. Hade man haft natten i London hade det varit ett seriöst alternativ.

Docklands Light Railway fungerar som sagt, du behöver bara hitta något sätt att ta dig mellan Bank (där DLR slutar) och Paddington Station (Heathrow Express). Men det blir säkert bökigare, lär vara betydligt fler som tar bilen/åker taxi.

Själv lämnar jag London tisdag vid 20-tiden, en timme innan allt drar igång, blev väldigt bra timing. :)

Vet inte om jag hinner. Landar med BA002 och ska sedan vidare till HEL på kvällen. Hade man haft natten i London hade det varit ett seriöst alternativ.

BA002 landar ju i ottan! Gott om tid om din connection är på kvällen. Du hinner ju lunch och allt på vägen dessutom. Skicka PM om du hinner ta en öl här i HEL.

Det blir tyvärr bara natten på Hilton ute vid flygplatsen och sedan vidare till ARN kl 8 på fredag, så det blir nog inte mycket mer än att sova...

Fast i Helsingfors på väg till Stockholm, vi lyfter inte pga "snökaos" på Arlanda. Någon som vet mer?

Hela Bergamos flygplats är stängd i två veckor. All trafik flyttas över på milanoflygplatsen, MXP...

Ovanligt att en flygplats i denna storleksordning (Italiens 3-4:e största) håller stängt under så lång tid. Anledningen är reparation av samtliga start- och landningsbanor.

Detta drabbar ju nästan bara Ryanair-resenärer, men kanske är det någon som ändå finner det vara av intresse. Inget standardbolag drabbas, då Lufthansa inte återupptar sin trafik förrän i April.

Toppen