Senaste nytt

Trafikstopp Arlanda Express

Enligt nyheterna kompenserade Arlanda Express sina kunder med taxi upp till ARN. Tycker jag är en bra deal. Tar visserligen längre tid men iaf.

Enligt nyheterna kompenserade Arlanda Express sina kunder med taxi upp till ARN. Tycker jag är en bra deal. Tar visserligen längre tid men iaf.

Det är det där som är så otydligt varje gång det händer. Personalen svävar på målet och man tycker att dom kunde vara mycket tydligare på sin hemsida när det uppstår problem. Men det vill man förstås inte, för då ökar kostnaderna för deras resegaranti.

Då var det dags igen! Sitter på Arlanda Express i höjd med Väsby - "inte ens tågledningen" vet vad problemet är. Ska mkt till för att jag ska missa flighten. Däremot är jag hungrig. Det får bli ett klagomål!

Inte undra på att du inte dykt upp i BC hörnan ännu då!:)
Hade tydligen tur för jag åkte med AE för en dryg halv timme sedan...:p

Då var det dags igen! Sitter på Arlanda Express i höjd med Väsby - "inte ens tågledningen" vet vad problemet är. Ska mkt till för att jag ska missa flighten. Däremot är jag hungrig. Det får bli ett klagomål!

Alla tåg inställda!

Tack för varningen. Jag ska se om man kan komma på flygbussen ut till Arlanda i stället.

Som vanligt kass information (dvs. ingen information alls). Ger dom tio minuter, sedan bokar jag om min flight.

Nu har vi lämnat tåget! Stege ned på spåret, stege upp på perrongen! Har bilder och film. Och bokar om flyget!

Toppen