Senaste nytt

Tråden för oss som åker BC001

Så där ja. Nu har jag hittat min bokning för paket 2 men som EBB och A3Gold får jag nog vänta till 22 timmar innan avresa innan jag kan få någon sittplats. Då lär det väl bara finnas mittsäten kvar men å andra sidan torde man ju vara omgiven av galet folk så resan blir säkert jättetrevlig. :) På SAS-appen kan man ju dessutom se vilka som har samma bokningsnummer som jag, bl.a. en som bara heter Businessclass. Undrar vem det är ? :D

Martin fick väl förlängd tidsfrist för biljetteringen av SAS, så jag tror inte han skickat in något än, men jag kan ha fel... Jag ser dock inte heller någon bokning, så jag misstänker att så är fallet.

Det kan dock vara så att det blev två olika gruppbokningar för paket 2 och isåfall kan ju den ena bokningen ha biljetterats om den blev fylld.

Reiseleiter Martin Björnström,

När publicerar du deltagarlistan för SK403/BC001? Vore kul och veta vilka och hur många pers som följer med...:cool:

När publicerar du deltagarlistan för SK403/BC001? Vore kul och veta vilka och hur många pers som följer med...:cool:

Tror inte det kommer att publiceras någon lista, alla vill kanske inte skylta med sitt namn av olika anledningar

Om man tittar på sin bokning i SAS-appen ser man alla namnen i samma gruppbokning, dvs de som valt samma paket som en själv (gissar jag). Dock är det ju som palmen säger något som kanske inte alla vill ha på internet så det är väl inget man bör sprida på ett publikt forum.

Ok helt klart! Undrade bara hur många vi blir, hur försäljningen gick. Får la räkna huvuden på lördag :)

Jag ser inte heller något i SAS-appen för mina bokningar.
Har också paket 2.

I verkliga världen består paketen ibland av flera bokningar hos SAS. Därför kan vissa som tillhör paket 2 redan vara biljetterade och andra inte ännu. Varje gång vi biljetterar en grupp där vi inte sålt alla platser får vi ännu fler bokningsreferenser. När vi startade hade jag nio olika bokningar hos SAS. Hade vi sålt alla biljetter första dagen hade detta inte varit ett problem, nu är det en hel del att hålla ordning på :)

Jag tror det är som så enkelt att Björnström inte skickat över namnen till sas än.

Exakt. Men nu tänkte jag skicka in dom sista namnen, vi kommer inte sälja slut alla biljetter helt enkelt.

Martin fick väl förlängd tidsfrist för biljetteringen av SAS, så jag tror inte han skickat in något än, men jag kan ha fel... Jag ser dock inte heller någon bokning, så jag misstänker att så är fallet.

Det kan dock vara så att det blev två olika gruppbokningar för paket 2 och isåfall kan ju den ena bokningen ha biljetterats om den blev fylld.

Du har helt rätt. Sista dag för biljettering är fredag.

Det kommer vi nog inte göra!

Om man tittar på sin bokning i SAS-appen ser man alla namnen i samma gruppbokning, dvs de som valt samma paket som en själv (gissar jag). Dock är det ju som palmen säger något som kanske inte alla vill ha på internet så det är väl inget man bör sprida på ett publikt forum.

Exakt så.

Toppen