Martin Björnström
Medlem
Är det någon som behöver köpa en Go Pro så säljs de ut på XXL (annons SvD 17 okt 2013). Nedsatt till 2499:- för Hero3 Black Edition - Adventure. VN 1091165.
Såg det men dom är slut va?
Är det någon som behöver köpa en Go Pro så säljs de ut på XXL (annons SvD 17 okt 2013). Nedsatt till 2499:- för Hero3 Black Edition - Adventure. VN 1091165.
Hej!
Ni bör nog gå in och kolla eran seating på flighterna, dom verkar ha tagit bort sätesreservationerna på SK403/SK1484. Det är ett gäng gångplatser lediga fortfarande (i Plus) på SK403 kan meddelas
Mvh
/NotRyan
Jag har, med diverse fästen som passar bra i cockpit.(Om den nu ska användas till det)![]()
Exakt. Men nu tänkte jag skicka in dom sista namnen, vi kommer inte sälja slut alla biljetter helt enkelt.
Tycker det är en riktig skittråd som bör stängas ned omedelbart och det beror inte alls på att jag redan var bokat till USA........................................................... Inte alls avis bara så ni vet![]()
Den resan kan du väl stryka?![]()
Hade nog gjort det 99/100 men nu blev det minnesgudstjänst efter min fars fru, litar till 100% på att ni håller ställningarna
![]()