Senaste nytt

Tokyo hösten 2021. Fixa dotterns"First First"

LarsCph

Medlem
Nu kvarstår att försöka hitta en hemresa "den vanliga vägen". Det enda som erbjöds vid dagens samtal (i Biz) var med TK.

Cool - tillykke med det. Jeg ville bare sige, at jeg syntes TK Business er helt OK. Jeg fløj CPH-IST-MNL retur i Februar og oplevede god service og fin mad. Kabinen var lidt gammeldags (2-2-2 seating) men hvis i er to som rejser sammen er 2 sæder i en af siderne af kabinen slet ikke dårligt. Business Loungen i Istanbul er klart over gennemsnittet af business lounges.
 

Mr Basic

Medlem
Ett tips kan vara att skapa konto på Expertflyer och lägga bevakning på önskat datum för hemresa med SAS, då kan du få ett mail när det kommer in i systemet och kan då kolla award möjlighet.
Inte alltid detta funkar dock. Ifjol hade jag lagt bevakning på CPH-BOS och iom att inget meddelande kom utgick jag från att inga award-biljetter hade släppts. Upplystes av en medlem här på BC att de visst hade släppt biljetter (varpå jag gick in och bokade).

Edit. kör awardfares nu för att se om ”alerts” där funkar bättre.

Edit 2. ngn här på forumet förklarade varför det kunde bli så, tyvärr minns jag inte vad som skrevs....:oops:
 
Toppen