Senaste nytt

Tjäna upp till 52.100 Flying Blue miles med AVIS

Homer

Medlem
Last edited:

FF#1

Medlem
Då var det skickat ett tydligt mail med en tabell som visar precis vad jag har fått för miles för mina hyror.
Nu ska det blir spännande och se om det händer nått….
 

FF#1

Medlem
Nu har det gått drygt 2 veckor, vad ska man tro, ska man ge dem en vecka till innan man påminner?

Hur många är det som har fått full pott? verkar ju vara några i alla fall men fler som knappt har fått nått trots 6 hyror.
 

MegaFlyer

Medlem
Halloj, Har fått poäng för fem av sex hyror. Nu har jag legat på Avis kundcenter i England för att få in poängen. Verkar vara galet lång responstid. Första kampanjhyran gjorde jag på Hawaii i augusti. Sista gjordes över jul. Glöm inte att behålla kontaktsnummer för att kunna claima alla poäng och ladda upp med MYCKET tålamod.

Tycker det för övrigt är galet oseriöst att köra en kampanj som alla verkar ha strul med. Kul med bra kampanjer! Inte kul med datorsystem som krånglar och inte är anpassade för marknadsavdelningens innovativa superkampanjer och callcenter som har 2 månaders responstid.
 

FF#1

Medlem
I dag så fick jag mail från Avis som beklagade att det har tagit 2 månader att svara och att jag redan har fått mina poäng, tack Karin!
Helt otroligt att ett tjänsteföretag ska ta flera månader på sig på ett enklare ärende.

Vad tror ni, kommer det att komma någon kampanj i år, samt kommer man att orka genomlida detta en gång till, ( vad är 50000 miles värt) :) ?
 
Toppen