Jag försöker att boka ORD-SFO till päronen för nästa september. Jag hittar många flighter tillgängliga i X-klass på Uniteds sökmotor. Men när jag ringer Tallinn säger de att det inte finns några biljetter där oavsett vilken dag jag testade.
Vad kan det bero på?
SAS sida buggar lite då och då och visar inget trots att det finns flyg som går att boka. Råkade ut för det förra veckan, det jag hittade via united gick att boka men enligt sas sida fanns det inga flighter alls de aktuella dagarna.
Ja, max 24h00min är det som gäller för alla stopp, bara på din destination du får stanna längre.Lite OT men kopplat till Awardsökningen på United. Det är helt omöjligt att få igenom en bokning som har mer än 24 h som stopover?
Tittar på följande route och antingen har man 46 minuters stopover eller 24 h och 46 minuters stopover. Så ingen av dem verkar fungera.
Visa bifogad bild 81752
Jag lyckas inte få fram en enda awardflygning med TG med Uniteds sökmotor just nu.. Samma med Awardfares. Har TG problem med att visa sitt inventory? Gör jag något fel?
Jag upplever samma sak, hade letat ut en resa med TG som nu är borta, antog att de tagit slut just de datumen, men det kanske är värt att ringa in och kolla om alla verkar borta.