Kan hjälpa att ge exakta flightnummer istället för bara orter.
Jag testar. Tack!
Jag testar. Tack!
Ring igen, det låter som att du fick prata med en nybörjare. Vanliga svenska kundtjänst är oftast rätt dåliga på att boka lite mer komplicerade awards.
En BC:ares bästa vän: HUACARingde igen och den nye försäljaren hittade exakt det jag ville ha. Stort tack för hjälpen!
Jag skulle gissa att amerikanska företag inte får sälja resor mellan tredjeland och Kuba.Jag vill resa från Havanna på Kuba till Arlanda. Någon som vet varför man på Uniteds hemsida bara kan söka Havanna till städer i USA? Om jag söker tex HAV-ARN så står söksidan bara och tuggar. Är det Air Canadas söksida som gäller?
Jo, jag vill ju söka sträckan Havanna-Toronto tex. Men det går ju inte.Sök sträcka för sträcka. Det är bättre att göra så, framförallt när det strular.
I det fallet beror det på anledningen som @Dr. Miles nämner ovan.Jo, jag vill ju söka sträckan Havanna-Toronto tex. Men det går ju inte.
Jag vill resa från Havanna på Kuba till Arlanda. Någon som vet varför man på Uniteds hemsida bara kan söka Havanna till städer i USA? Om jag söker tex HAV-ARN så står söksidan bara och tuggar. Är det Air Canadas söksida som gäller?