Tips på romantisk middag i Göteborg

Hej Martin!

Tack för din bokning.

Datum: den 9 maj 2013

Antal: 2 personer

Tid: 18:30

Med vänliga hälsningar

Restaurang Kock & Vin

Aningen relaterat... Vilka av restaurangerna är "baby-vänliga"? Vad jag menar med det är att a) man kan/får ta med sig en baby t.ex. i barnvagn b) man kan sitta lite avsides så att man inte förstör måltiden för hela restaurangen om killen blir överfrustrerad?

Jag skall spendera 3 nätter med fru + son (då 4 månader gammal) i Göteborg och skulle gärna äta snäppet bättre åtminstone en av kvällarna. Kommer att bo på Radisson Blu i centrum av Göteborg.

Övriga tips om Göteborg för oss tas gärna emot!

niksal skrev:Aningen relaterat... Vilka av restaurangerna är "baby-vänliga"? Vad jag menar med det är att a) man kan/får ta med sig en baby t.ex. i barnvagn b) man kan sitta lite avsides så att man inte förstör måltiden för hela restaurangen om killen blir överfrustrerad?Jag skall spendera 3 nätter med fru + son (då 4 månader gammal) i Göteborg och skulle gärna äta snäppet bättre åtminstone en av kvällarna. Kommer att bo på Radisson Blu i centrum av Göteborg.Övriga tips om Göteborg för oss tas gärna emot!Klicka för att utvidga...

Med barnet så tror jag nog Avalon restaurangen eller Clarion post Restaurangen på andra våningen.

Annars kan ni bara åka till Linné och titta. Finns massor med bra ställen där.

robert_06_ skrev:Pinchos Linné om det är tapas som önskas! Kul att beställa mat via app...Klicka för att utvidga...

Pinchos Linne's mat är helt ok, men upplägget med appen, avsaknaden av service och den hjärnlösa placeringen av plankorna i ögonhöjd vid borden gör ju att all romantik försvinner. Nyhetens behag som varar i 2 sekunder med appen, men i övrigt ett uselt upplägg.

Back