Aha, det gör ju viss skillnad. Här är några rekommendationer utöver MASH (som ju åtminstone är trevligt i det att man sitter bra och det känns som en lugn oas). Jag skulle välja bardisken vid Le Sommelier även om det varit lite stökigt där med ombyggnationen av T2.Vi ska mellanlanda på Kastrup på onsdag kväll och vi önskar tips på bra restauranger på * flygplatsen*
Ursäkta om jag var otydlig.
Jättetack @Agö för trevliga tips!!Aha, det gör ju viss skillnad. Här är några rekommendationer utöver MASH (som ju åtminstone är trevligt i det att man sitter bra och det känns som en lugn oas). Jag skulle välja bardisken vid Le Sommelier även om det varit lite stökigt där med ombyggnationen av T2.
Utöver det finns det pizza (Gorm's), sushi (Yo Sushi) och en O'Learys samt en irländsk pub.
- Le Sommelier (riktig, fransk bistro, helt OK)
- Caviar House (för skaldjur)
- Aamanns (smörrebröd), ganska stökig omgivning dock men god mat.
- Paté Paté (för enklare tapas, samma sak - halvstökig omgivning)
Avsmakningsmenyn med vin är ju prisvärd. Trevligt.Idag lunch på idylliska Den Gule Cottage som nyligen bytt ägare. Mycket bra, därtill prisvärt. Skönt att sitta på den stora terrassen under parasoll och blicka ut över Öresund, Bellevue Beach och Sverige.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precis. I någon månad till dess han insåg att han inte ville laga hotellkäk.Var inte han med och starta upp restaurangen på Nobishotel Copenhagen också? Restaurant Niels?