Senaste nytt

Tips på destination och hotell över nyår i Sydostasien?

Tostarp

Medlem
Blir alldeles matt av att se alla era flygningar :)

Kanske som en sann BC:are ni skulle fira Nyår i en lounge någonstans? Gärna F. Finns ju många fina korta F-rutter inom Asien...

Taggen

Medlem
Annars kan du ju göra det till din grej, att du alltid firar nyår a'la IOGT-NTO.
I år i Brunei, nästa år i Riaydh, året efter det Mogadishu.
Fördel - Ingen baksmälla
Nackdel - Mänskliga rättigheter och risken för spöstraff för du inte är gift med sambon
Fast det är hennes problem, inte hans. Glöm inte hur mansdominerade samhällen funkar.

JacobGBG

Medlem
Jag svarade dig Pangkor Laut Resort på Facebook men nu när jag ser hela ITN så är jag osäker. Upplever det som en väldigt hoppigt schema med mycket transfertider.

Hur mycket tid kan ni tänka er att färdas från större flygplats i Malaysia givet era få nätter där?

Iron

Medlem
Firat nyår i Brunei 96. Lite speciell upplevelse då sultanen bjöd folket på konsert med en av sina favoritartister = Michael Jackson på nöjesparken som han gav till sin fru som present där för övrigt allt också var gratis. Ting lär väl ha ändrats sen dess men ett av många minnen från backpackerresan. Men som nämnts tidigare ingen dricka om det krävs för att ringa in året.

• Gilla
Reactions: hco
Toppen