Senaste nytt

Tips på bra hotell i Dubai

JoelG

Medlem
Centro Barsha Rotana är ett mycket prisvärt hotell. Ligger 500 meter från Mall of the Emirates alternativt närmaste metrostation och kostar 800-1000 SEK inklusive frukost. Är en frukost som jag skulle vilja påstå går att jämföra med en Scandic frukostbuffé. Mycket fräscht rum och bra pool/gym. Taxi till Marinan ligger på 30 AED
 

rvarttinen

Medlem
Bumpar den här tråden ånyo då det finns lite mer info att infoga om hotell i Dubai:
- Grosvenor House i Dubai Marina slår det mesta! Särskilt med en bokning av ett s.k. Premier Room/Svit
- Loungen, Level 5 är såsom många redan skrivit; grym! Med ett Premier Room/Svit så ingår den och transport till/från flygplatsen
- Transport till/Från Mall of the Emirates (den med skidbacken) ingår, samt till/från systerhotellet Le Royal Meridien med tillgång till stranden, etc. det går att debitera rummet i barer/restaurangerna

Med andra ord: kan inget annat än rekommendera Grosvenor House!
 
Personligen så har jag varit förtjust i Dusit Thani Dubai i många år
Dusit Thani Dubai har enligt mig rymliga rum, god mat, exceptionell service och absolut fenomenal utsikt ( Prisvärt )
Har Ni möjlighet välj någon av sviterna som ger Er en fantastiskt utsikt över Burj Khalifa


Hoppas

Moderator : rvarttinen


HAR MÖJLIGHETEN ( Bilderna kvar ifrån sina besök )
ATT SÄNDA BILDER SOM HAN TAGIT
NÄR HAN BOTT PÅ GROSVENOR HOUSE OCH NÄR HAN BESÖKT LOUNGEN


Det är så mycket trevligare att få se bilder ifrån personligt boende på hotellet, än att gå in på deras hemsida


Tack på förhand

Med vänlig hälsning
Magnus
 

rvarttinen

Medlem
...
Moderator : rvarttinen

HAR MÖJLIGHETEN ( Bilderna kvar ifrån sina besök )
ATT SÄNDA BILDER SOM HAN TAGIT
NÄR HAN BOTT PÅ GROSVENOR HOUSE OCH NÄR HAN BESÖKT LOUNGEN


Det är så mycket trevligare att få se bilder ifrån personligt boende på hotellet, än att gå in på deras hemsida

.....​
Javisst! Kommer snart .. lite mycket att göra bara dessa veckor.
 

segra

Medlem
Personligen så har jag varit förtjust i Dusit Thani Dubai i många år
Dusit Thani Dubai har enligt mig rymliga rum, god mat, exceptionell service och absolut fenomenal utsikt ( Prisvärt )
Har Ni möjlighet välj någon av sviterna som ger Er en fantastiskt utsikt över Burj Khalifa


Hoppas

Moderator : rvarttinen


HAR MÖJLIGHETEN ( Bilderna kvar ifrån sina besök )
ATT SÄNDA BILDER SOM HAN TAGIT
NÄR HAN BOTT PÅ GROSVENOR HOUSE OCH NÄR HAN BESÖKT LOUNGEN


Det är så mycket trevligare att få se bilder ifrån personligt boende på hotellet, än att gå in på deras hemsida


Tack på förhand

Med vänlig hälsning
Magnus

Jag har också en flock bilder om du behöver.
 
Toppen