Senaste nytt

Tips på bröllopsresa, exotiskt och varmt resmål

Beror på vilken budget som finns. Seychellerna, Praslin eller La Digue är ju väldigt romantiska.Flyg Eco med Etihad-Air Berlin via Abu Dhabi för 8600 från GOT i februari. Biz biljett billigast från ARN med Qatar eller Ethiopian om deras 2for1- kampanj gäller.

Tack för tipset. Låter som ett bra pris!

Jag skulle tveklöst säga Maldiverna, vi var på en liten ö i slutet av februari i år som heter Veligandu och det var magiskt bra. Vi hyrde en Watervilla med egen jacuzzi och det var ett mycket bra val. Det är en ö med mycket par, barnfritt och makalöst bra mat.

Vi valde all inclusive plus efter att ha läst alla bra omdömen på Trip Advisor och förutom maten så ingick påfyllnad av minibaren. Det finns också en del riktigt trevliga utflykter att hänga på som ingick i all inclusive. Normalt sett är jag superallergisk mot just all inclusive men i detta fallet rekommenderas det varmt.

Tack! Ser underbart ut. Jag får nog se till att gifta mig själv snart också;)

Inte Mauritius. Då kan man lika gärna välja Mallorca. Var där i Mars i år. Ett kanon tips är Bintan Island. Åk till Singapore & ta en katamaran 45 min ut till Bintan sen öppnar sig ett paradis.( enl mig )

Efter att ha kikat på lite bilder måste jag säga att det ser trevligt ut. Tack för tipset!

Jag blev oerhört förtjust i Hawaii när vi gifte oss där i somras, biljett hittar du för ca 6000 kr om det duger med ekonomi. Lite island-hopping och prova surfing, zipline och varför inte en helikoptertur. Jag proppsar väldigt hårt för det!

Lite OT men SvartMjolk, du vet att det finns en "multi-citera" knapp va? :)

Klicka bara "Mer" som finns längst till höger (Svara - Citera - Rapportera - Mer)

Det hade jag glömt, tack för tipset! ;)

Jag blev oerhört förtjust i Hawaii när vi gifte oss där i somras, biljett hittar du för ca 6000 kr om det duger med ekonomi. Lite island-hopping och prova surfing, zipline och varför inte en helikoptertur. Jag proppsar väldigt hårt för det!

Kan absolut vara ett bra tips. Trodde det var dyrare att flyga dit.

Om man vill ha något annorlunda och exotiskt men inom en snäv budget, så skulle jag rekommendera att flyga till Cancun och kombinera det med öarna i Belize. Riktigt fint, trevliga människor, inte så exploaterat och en genuin "Karibien light"-känsla. Cancun kan man flyga charter till direkt från Stockholm om man vill åka smidigt.

Annars så tycker jag att Sydafrika är ett spännande land, där man kan kombinera safari med Kapstaden, vingårdar och vackra bilvägar längs Atlanten.

Toppen