Golfkillen
Medlem
Även biljetterna kunde ställas ut på midsommarafton! Så denna midsommar är den bästa sen midsommar 1994 då vi alla firade gemensam midsommar i Pontiac Silverdome!
Yes, Munchen till New York är samma dag och allt är på samma biljett. Du klistrade in hur det gäller för FCT, men det borde väl vara samma för FCL i Frankfurt också, vi har bara 1h och 25 minuter mellan flighterna så FCT känns tajt.Enligt vad jag har läst mig till från olika håll så är det "same day departure" med LHG F, dvs det ska gå bra så länge din flight MUC-EWR är samma dag som FRA-MUC. Jag förutsätter att du har allt på samma biljett.
Nedan är de officiella reglerna:
"First Class Terminal: entry to the First Class Terminal in Frankfurt is only possible with a confirmed First Class flight on the same day with Lufthansa, SWISS or Discover Airlines. HON Circle Members have access to the First Class Terminal for Austrian Airlines, Brussels Airlines, Air Dolomiti, Lufthansa, Lufthansa City Airlines or SWISS flights."
Tja, du frågade ju om FCT, men ja… det borde ju funka med FCL också.Du klistrade in hur det gäller för FCT
Ja, precis, dock blev tiden kortare än tänkt så FCT är inte i spel.Tja, du frågade ju om FCT, men ja… det borde ju funka med FCL också.
Inte riktigt svar på din fråga, men jag bokade GFML tidigare i vår.Någon som åkt F och "behövt" boka ett vegetarisk alternativ?
Går det ens?
Har inte behövt det tidigare. Men nu e ju sambon vego.
Eller får man dubbel och trippeldippa i "vanliga" menyn?
Byt sambo!Någon som åkt F och "behövt" boka ett vegetarisk alternativ?
Går det ens?
Beställde vegetariskt till flickvännen. På planet fick hon då välja om hon ville ha den vegetariska måltid som lastats eller om hon hellre ville ha något från den vanliga menyn, som hade ett vegetariskt alternativ tror jag. Den vanliga menyn kan man ju också kolla upp i förväg.Någon som åkt F och "behövt" boka ett vegetarisk alternativ?
Går det ens?