henke12
Medlem
Problemet inträffar när jag försöker boka Lufthansa S-klass,
Trist!
Har stött på liknande några gånger, och då har det varit pga att United inte har direktuppdaterad tillgänglighet från lufthansa, utan för batch-uppdarering en gång om dygnet. Så de är slutsålda, men Uniteds hemsida har inte fattat det än.Problemet inträffar när jag försöker boka Lufthansa S-klass,
Trist!
Tack för tipset @Dr. Miles
Jag stötte däremot på patrull när jag skulle boka nu;
"
Error
! We’re sorry, but united.com was unable to complete your request. Please try later or contact united.com Support in the U.S. and Canada at 1-800-396-1751; the U.K. at 0800 028 5003; elsewhere use the local phone number.
Någon som sett det felsvaret förut?
Frågar för att förstå denna rätt:
Jag fick nånting likadant då jag försökte hitta V-klass nästa måndag ARN-HEL på United.
Kan man ringa SAS och be dem boka åt mig V-klass för den verkar ge 100% till TK medans den tillhör billigare Go gruppen? (direktköp på SAS sökmotor gav O-klass)
Hittar inte direkt med SAS t ex ARN-IAD eller ARN-ORD eller ARN-MIA på united. Bara Lufthansa med stopp på förslag.![]()