Jag har sökt men inte hittat någon liknande tråd.
Skall eventuellt till Indien i mitten / slutet av maj. Kommer sent söndag kväll och åker torsdag kväll, så har inte jättemycket tid där. Större delen av den tiden kommer gå åt till att jobba. Så frågan är hur jag bäst maximerar den lilla fritid jag har. Vad måste man se och göra? Vilken restaurant skall jag inte missa att besöka, osv.
Jag har nu lyssnat på era råd, och ja, det är nog i Guargon vi skall bo. Jag gillar att se saker så Taj Mahal låter ju bra, frågan är om det är görbart att göra på en dag (söndag i så fall).I så fall rekomenderar jag verkligen att du åker en dag tidigare alternativt stannar en dag till.
Anledningen är att ta snabbtåget över dagen och besöka Taj Mahal i Agra.
Jag har rest och besökt mycket under åren, men anser att inget slår Taj Mahal i skönhet och stilrenhet.
Beträffande Delhi, bara varit där två gånger är mitt främsta tips att se till att undvika magsjuka!!!
Enda sättet är nog att äta på lyxhotellens restauranger.
Jag har nu lyssnat på era råd, och ja, det är nog i Guargon vi skall bo. Jag gillar att se saker så Taj Mahal låter ju bra, frågan är om det är görbart att göra på en dag (söndag i så fall).
Jag har nu lyssnat på era råd, och ja, det är nog i Guargon vi skall bo. Jag gillar att se saker så Taj Mahal låter ju bra, frågan är om det är görbart att göra på en dag (söndag i så fall).
Jag skulle aldrig åka dit på semester, när det finns så mycket underbara platser i världen.