Senaste nytt

Tillgång till Swiss Lounge i Zürich med flickvän OCH svärmor? (Lufthansa Senator/ SAS Gold status)

Någon som har erfarenhet av om dom brukar kunna släppa in 5 pers i Senatorloungen om alla 5 flyger C och 2 av 5 resenärer är Star Alliance Gold?
Om jag förstår reglerna rätt borde väl 2 stycken få gästas in så det är om dom är sjyssta och släpper in femte personen också utan status?
Även om de är fyrkantiga i Tyskland så kan de ibland rucka på regler, ni har ju alla access till någon lounge

Någon som har erfarenhet av om dom brukar kunna släppa in 5 pers i Senatorloungen om alla 5 flyger C och 2 av 5 resenärer är Star Alliance Gold?
Om jag förstår reglerna rätt borde väl 2 stycken få gästas in så det är om dom är sjyssta och släpper in femte personen också utan status?
Som tidigare nämnt, det är inte omöjligt men räkna inte med det. Har ni star gold från Lufthansa själva (senator) ökar säkerligen chansen.

Det är inte så stor skillnad mellan Senator/Business i A lounger iaf, samma kök, bara mindre folk i Senator. Alpine är lite bättre än business tycker jag och ni alla kommer in där.

Toppen