Senaste nytt

Tillgång till partnerlounges från och med 1 September

så tolkar jag inte norskan i meddelandet som citeras precis ovan
Jag har också tolkat det på samma sätt, men jag undrar inte om den norska texten ändå inte har fel när de skriver att man även får gästa in 4 familjemedlemmar. Det gäller väl bara i SAS egna lounger, eller har man ändrat detta också nu samtidigt?

Jag har också tolkat det på samma sätt, men jag undrar inte om den norska texten ändå inte har fel när de skriver att man även får gästa in 4 familjemedlemmar. Det gäller väl bara i SAS egna lounger, eller har man ändrat detta också nu samtidigt?
Jag tolkar texten där de skriver om EBG/EBD + familj bara är info som SAS egna lounger.

Stycket efter säger att access till de nya 3:e partsloungerna är inkluderat i Businessbiljetter.

Läs inte in för mycket i exakt hur texterna är skrivna -så vitt jag förstår är ingen av texterna skrivna av sas, utan av någon som rapporterar vad de hört från sas. Sas brukar vara otydliga nog I det de skriver, och när man sedan lägger en person emellan som har eller inte har god kompetens på området, så tror jag kan ska vara väldigt försiktig att dra slutsatser. Listan på städer är nog safe, men resten skulle jag vänta med att tolka tills sas själva gått ut med info.

Jag tolkar texten där de skriver om EBG/EBD + familj bara är info som SAS egna lounger.

Stycket efter säger att access till de nya 3:e partsloungerna är inkluderat i Businessbiljetter.
Två av loungerna, Stavanger och Helsingfors, ligger redan på SAS hemsida och där anges att EBG/EBD har access, så jag tror nog att det är så det kommer att bli.

Toppen