Senaste nytt

Tillgång till lounge i Miami

Senator

Moderator
Det gick fint kan jag meddela.
Dock var kag lite besviken på Amex loungen.
Det var bra drinkar i baren, maten var rätt bra.
Men det var väldigt fullt och inga lediga fåtöljer.
Fick 15 min massage med, tummen upp

Gick det att ta sig ”airside” eller behövde du lämna South Terminal och gå genom security igen på North Terminal
 

danielhog

Medlem
Det gick fint kan jag meddela.
Dock var kag lite besviken på Amex loungen.
Det var bra drinkar i baren, maten var rätt bra.
Men det var väldigt fullt och inga lediga fåtöljer.
Fick 15 min massage med, tummen upp
Hur lång tid tog transporter och hur blev transportsättet mellan terminalerna?
 

MattiasK

Medlem
Hur lång tid tog transporter och hur blev transportsättet mellan terminalerna?

Svarar båda tidigare frågorna här:
Man var tvungen att gå ut landside, ny säkerhetskontroll vid terminal J.
Tog ca 30 minuter totalt från lounge till gate.
Tydligen sitter terminal D ihop med en annna (kommer inte ihåg bokstaven) Men flyger man SAS är det en helt annan (South terminal och North terminal)
 

Veratio

Medlem
Pga flytt, ändrade prioriteringar och husköp sket sig sista businessresan till Miami, så, för första gången på tre år kommer vi att åka business iaf hem från Miami i december. SAS, poängbiljetter. Är det Turkish loungen som är enda alternativet? Någon med hyfsad ny feedback om det är knökfullt och om det är bra?
 

fcx

Medlem
Pga flytt, ändrade prioriteringar och husköp sket sig sista businessresan till Miami, så, för första gången på tre år kommer vi att åka business iaf hem från Miami i december. SAS, poängbiljetter. Är det Turkish loungen som är enda alternativet? Någon med hyfsad ny feedback om det är knökfullt och om det är bra?
Knökfullt
 

char

Medlem
Vi åkte hem med SAS i december förra året och fanns gott om plats i Turkish loungen 2 timmar för boarding. Beror väl på vilken tid och och vilka andra flighter som går.

Går också att knata till Centurion på insidan men är sjukt långt att gå, går också ett tåg. Vi gick till Centurion efter Turkish men där fanns inte en enda sittplats så vi tog ett varv och gick sen tillbaka.
 
Toppen