Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Men visst är tillgängligheten sämre än någonsin? Känns inte som det kommer några nya framåt hösten heller, i alla fall inte på asien.
Delvis sant, men lugn i båten. När alla dessa Facebookgrupper som ropar ut awardresor så fort de dyker upp sinar i antalet medlemmar, kommer vi av gamla skolan nog hitta våra sweet spots igen. Efter att 20k + 6k + 5k (Dvs det som blir kvar är de med väldigt hög spend) utan att ens flyga försvinner, kommer intresset att minska rejält, hoppas jag. Redan nu finns gott om awards i mitt tycke, men jag kanske är uberflexibel i datum förvisso.

Tycks vara omöjligt hitta Eurobonus award biljetter i business till TPA, MIA, BKK februari mars -26. Hittar ngn dit men sedan hem är det kört. Söker på Arn, Cph, Cdg, Lhr, Ams.
Mkt sämre med platser nu förtiden.

Tycks vara omöjligt hitta Eurobonus award biljetter i business till TPA, MIA, BKK februari mars -26. Hittar ngn dit men sedan hem är det kört. Söker på Arn, Cph, Cdg, Lhr, Ams.
Mkt sämre med platser nu förtiden.
Mars 2026 är nog för långt fram att titta för många flygbolag, tror det kan påverka.

Skrolla ner till SkyTeam. Många bolag har inte ens börjar med awards till februari 2026 än.

Toppen