Aha, får fortsätta försöka helt enkelt då!Ja massor gånger, men tillslut gick det igenom. Fick igenom en bokning för 2pers+infant med en voucher AF/KLM och Virgin i samma bokning.
Last edited:
Aha, får fortsätta försöka helt enkelt då!Ja massor gånger, men tillslut gick det igenom. Fick igenom en bokning för 2pers+infant med en voucher AF/KLM och Virgin i samma bokning.
Själv saknar jag 2-4-1 voucher just i dag.Ja, finns ju massor väldigt bra awards. Har för lite poäng…![]()
China eastern via Budapest och prag borde ha extremt god tillgänglighet och från Shanghai kommer du i stort sett var som helst i hela Asien. Deras intra-Asien tycker jag ser bra ut, slippers på en 2 timmars-flight tycker jag säger en del.Tillgången till Sydostasien blir ju bättre när China Eastern, Xiamen, Saudia och Garuda släpps på.
Nja, flög med dem CDG-PVG en gång i business och det är förbud för all elektronisk utrustning ombord. Fick inte ha mobilen igång på 12h. Och piloterna rökte i cockpit. Aldrig merChina eastern via Budapest och prag borde ha extremt god tillgänglighet och från Shanghai kommer du i stort sett var som helst i hela Asien. Deras intra-Asien tycker jag ser bra ut, slippers på en 2 timmars-flight tycker jag säger en del.
Hur länge sedan var det?Nja, flög med dem CDG-PVG en gång i business och det är förbud för all elektronisk utrustning ombord. Fick inte ha mobilen igång på 12h. Och piloterna rökte i cockpit. Aldrig mer![]()
2017Hur länge sedan var det?
Vet någon när dessa bolag släpps på? Kan man ringa in och boka dessa flygbolag eller är de inte påkopplade alls ännu?Tillgången till Sydostasien blir ju bättre när China Eastern, Xiamen, Saudia och Garuda släpps på.
Enligt Aron i intervjun tidigare i veckan så kommer de "under hösten".Vet någon när dessa bolag släpps på? Kan man ringa in och boka dessa flygbolag eller är de inte påkopplade alls ännu?