Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

backflip

Medlem
Hittar du AMS-ICN-TYO i en bokning så kan du lägga till ARN-AMS. Du kan dock inte söka alla 3 för sig och kan inte boka AMS-TYO om den inte dyker upp i en sökning.
För att lägga till en feeder flight. Måste det ske i en ändring av bokningen (150 kr/person), eller kan det göras i samma veva som man bokar först?

Flyer722

Medlem
"SAS tänker att det inte skall behövas sökas leg för leg när allt är på plats. Systemet skall själv kunna hitta resan från A till Ö utan att behöva söka manuellt över telefon ”leg för leg”"

Kan bli väldigt positivt om det blir likt united/air canadas plattformar.

palmen

Moderator
"SAS tänker att det inte skall behövas sökas leg för leg när allt är på plats. Systemet skall själv kunna hitta resan från A till Ö utan att behöva söka manuellt över telefon ”leg för leg”"

Kan bli väldigt positivt om det blir likt united/air canadas plattformar.
Ja det är bara att hoppas att man får upp "alla tänkbara rutter" som är rimliga. Att vi vill flyga med 4 stopp och ha 23h tid på varje stopp kommer dock högst troligt inte visas. Men väldigt positivt om fler möjligheter och kombinationer kan visas när man söker och att mixade klasser ingår i sökningarna.

Hur det kan vara, att jag finner business CPH - CDG och CDG - HND men söker jag CPH-HND kommer inget upp. Kan jag boka den långa sträckan och sen ringa och lägga till CPH-CDG ? Flygen passar..

Toppen