Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september 2024

Jag är en av dom som bokat BOS-CPH enkel men inte bokat CPH-BOS. Hängde på låset för att säkra platsen så du är flera månader sen nu.

Flygen från USA till Europa är mångdubbelt mer eftertraktade av massor av förklarliga skäl, än motsatt riktning.
Tack för infon. Jag ska egentligen inte dit i november. Försöker bara förstå hur det fungerar nuförtiden. Släpps de varje natt lite efter midnatt som för ett par år sedan, eller är det släpp av flera datum samtidigt utan förvarning nu.

Tack för infon. Jag ska egentligen inte dit i november. Försöker bara förstå hur det fungerar nuförtiden. Släpps de varje natt lite efter midnatt som för ett par år sedan, eller är det släpp av flera datum samtidigt utan förvarning nu.
De släppte stor batch när jag bokade, fanns kvar flera dagar, men högg direkt.

Jo, men också valvakan och nyligen gjorde undersökningar, så kvarstår vid min bedömning. Men jag undvek att ta upp politik här.
Det var bara ett skämt baserat på ordet "borde".
Jag är själv amerikanare och en hel del av min släkt som är kvar tycker allt är bra förutom ekonomin. Särskilt de som är äldre och växte upp med rasismen mot dem pga landet vår familj kom ifrån. Känns som om de tycker det är roligt att ge tillbaka.

Jag tror helt klart på modellen att man har ett mycket högre tryck på att sälja både biljetter och uppgradering på nattflygen. Brukar själv ofta boka högre klass på hemresan - premium västerut och business österut tex. Det är många som gör det.

Toppen